Friday, December 01, 2006

ARGGGGGHHHHHHH..TIDAKkkkkkkkkkk

Semalam sembang-sembang dengan boyfriend...dalam banyak-banyak topik tu ada la 1 topik yang aku amat tak gemar dan sukaaa....semenjak 2 menjak ni aku risau sangat sebab pakwe aku ni dah macam nak melekat jer dengan seseorang tu...geram aku..asyik-asyik nak gi makan pizza je..pizza free plak tu..kalau bawa aku takpe.Gi makan sorang-sorang jer..actually aku tak kisah sangat.Apa sangat la pizza tu.Kat Alamanda ni pon ada..wa tak kesah beb..yang aku kesah yang amat tu ialah pizza itu dibelanja oleh seorang pondan..waaaaaaa.geramnya aku..patot le pakwe aku ni macam takder masa jer nak datang..call jer mesti tengah melibatkan aktiviti dengan pizza..makan pizza ler,tunggu pizza ler,tapau pizza leeee..sembang ngan kawan yang kerja kat pizza ler(actually pondan tu sebenarnya manager kat pizza tu..pizza mana???biarlah rahsia)..eeeeeeeeeeeeee...geramnya..hangat hati oooooooo.....
Pastu lebih menyiksakan jiwa aku ialah pondan tu nak pindah masuk rumah pakwer ku itu..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....nak dok satu bilik plak tu..aku tak nak la tuduh yang bukan-bukan...tapi...well....aaaaaaaa...waaaaaa....faham-faham jelah..takkan aku nak kalah di tangan pondan plak kot!!!!

8 comments:

Anonymous said...

tuh lah cah, hang tak pandai jaga boyfriend. sampai bapuk pun bleh kalahkan hang cah? isk isk ...

Anonymous said...

correction:belum kalah lagi yek...kalau putus baru kalah..tu pon kalau sebab bapok tulah...huh tension..

pizli.mw said...

dulu indon skrg bapuk.. apa nak jadi ni ecah.. malu aku..eh kau sebagai girlfriend cakapla kat dia bebetul.. tak bagi.. ni kau relakan je sukala mamat tu..

Guzz said...

Hish kamu ni jgn fikir yang bukan2.
Depa kawan baik jer kot.
Lets hope so ler, he he

Anonymous said...

en pizli:
aku dah cakap dah ngan dia.tapi pakwe aku ni lagi pandai cakap...hampeh tol...pastu bila aku cakap pasal pondan tu dia asyik sebut .."Amy...Amy...Amy.."kepala hangguk betol...rasa macam nak bom je Pizza tempat bapok tu kerja..huh!!

en Guzz:
i hope so too.N untuk menyedapkan hati aku, aku harap boyfren aku tu set dlm mind dia untuk guna barang2 bapok tu jeee..i menan peti ais,washer machine...blander,hair dryer keeeeeee...bukan 'barang' lain

Guzz said...

Kah kah..... kalau pakwe ko pakai barang lain nanti, masa kawin nanti ko dapat barang second hand jer ler! hehheeh

Anonymous said...

gulp!!!!..isk..kalau dia pakai barang lain maksudnya dia di reject..no 2nd hand okeh?????..doa lah yang bagus2..ade ke plak ke situ nyimpang

Digitalite said...

cah, masalahnya 'barang' laki takleh nak determine 2nd hand ke 1st hand. Ok jer. Tak de sumbing pun. Ko takleh nak differenciate. waahahahahaha...

mak aihhh, sampai peti ais, hair dryer, semua dia pakai jugak? bukan pizza je? hmmm...

marilah kita doakan yang baik-baik jer ;-) hehehehehe...

*cah,kitaoang melawak jer. jangan ko balik hanginkan kat boyfriend ko pulak. rasanya takde pape tuh... kot