Friday, September 22, 2006

PUASA


Tiba2 teringat kejahatan aku masa darjah 3 dulu..Time rehat ja aku and da gang pergi surau n minum air paip kat situ..hahahhahahha...n pada masa tu aku rasa air paip tu lah air paip yang paling sedap sekali kat muka bumi ini...Pastu masa darjah 4 masa balik sekolah agama bapak aku akan jemput.Maklomlah letih puasa..mana larat nak jalan..jauh tu...(padahal langkau 2 blok je..)Bapak aku plak mesti bawa aku gi bazar ramadhan sebelom balik rumah..NAmpak air tebu,mintak bapak beli,pastu naik motor aku buka air tebu tu n minum dengan slumbernya..Sampai rumah buat muka takder mood..bila mak tanya puasa ke tak??Aku terpaksa la jawab aku dah minum air tebu atas motor..mak berleter panjang sebab lagi 2 jam nak berbuka..bapak???senyum jaaa...hahahaha...

4 comments:

pizli.mw said...

jahatnya kau ni.. ish ish ish..........

Anonymous said...

oklah tu..adik aku lagi jahat..time aku tidor dia suapkan tembikai...nak marah gak..tapi tak perlahh..rezeki aku..haus tu..

Anonymous said...

waahahahahahahaa hang mmg jahat lah cah. eleh adik suapkan kunun... padahal pakat lam dah dengan adik... last sekali, adik jugak yang dipersalahkan...

Anonymous said...

saya tak salahkan beliau..saya cuma buat2 marah jaaa