Thursday, March 09, 2006

AKU TAk TAhu..



Semalam aku main msg dgn ex aku...xtually aku tak pernah mesej ngan dia selepas break dulu..tapi dia tak pernah give up utk b'mesej dgn aku...mula2 dulu kena bambu gak ar dengan aku...aku cakap nape msg2 aku lagi???lupakan aku..delete semua number phone,email dll tentang aku dalam kepala ko...tapi dia cakap dia tak boleh buat semua tu..orang gila pon tak boleh lupa orang yang dia sayang...katanya....ok ..fine..pastu baru seminggu break dah ada awek baru...ok...takper..tapi nape aku sedih????..ada jugak kawan2 dia memujuk aku..tanya naper break ngan ****.."aku nak bina hidop"kata aku..."sekarang tak bina hidop ker?"..ahhhh..korang tak paham..pastu kawan2 die dah tak kacau lagi dah..

akhir-akhir ni dia sebok msg aku...dia banyak bercerita tentang masalah dia.nak berubah katanya..kesian kat mak dia ler..nak kerja..nak tolong mak dan abah..dll.katanya dia suka cerita masalah die kat aku..aku lebih memahami dan dia sangat mempercayai aku..hari ni dia dapat kerja.Kawan dia yang rekemen kan..Aku happy sangat..yer lah.at least dah ada kemajuan dalam hidop dia..kalau tak asyik dok perabih duit mak bapak jer...sebenarnya..aku tinggalkan dia supaya dia lebih berdikari..biar dia terantuk dan tersedar di mana dia berada.Biar dia rasa susah..Masa dia ada aku dia macam di alam fantasi..SO aku buat keputusan ni untuk masa depan dia..

Tapi kenapa semalam aku menangis?????..

10 comments:

pizli.mw said...

sebab kau rasa rugi, dia dah ada kerja, so kau tak boleh nak pau duit dia.. so itula kau sedih.. time susah dulu dgn kau, time senang dia dah takde.. (heheh gurau je... )

Anonymous said...

bukan macam tu la abg...bukan...aku tak rasa rugi ponn sbb tak leh pau diee...aku pon ada duit sendiri..aku tak harap ler duit org...gaji aku lagi besar dari dia...aku sedih sebab benda lain..tapi tak tau pe die...

Digitalite said...

like i said, "people don't know, and if they know, they don't care"... so asalkan hang tau apa yg terbaik untuk diri ko cukuplah cah.

hang nangis maybe ada lagi kot 'perasaan' tu... and ko macam... gembira and sedih at the same time...ntah... sekali ntah-ntah ko tgh tgk cerita drama hindu 'heena' kat astro channel 6... bukan bleh caya budak cah nih...kebetulan jer dapat message time tuh... hahahahah

*tapi, macam biasalah, abang ada slot 3 free lagi :-) abang pizli pun. kitaoang nih dah terbukti suami mithali... pilih saja cah... hahaha

Anonymous said...

mungkin cah jeles kot..kawan yang rekemen kerja kat die tu gurl..kerja sesama..tapi cah tak nyesal tinggal mamat nih...TINGGALKAN MAMAT NI SEBENARNYA AZAM CAH..keh3...

tak pernah plak tengok cerita heena tu..kata org kononn..ntah2 abg yang dok layan lebih heena tu...

p/s:simpan lah slot tu...tak yah isi ler..kang pening kepala..5 tahun pertama nak berdepan dgn true color pasangan..kang time tu ler nak rasa nyesal..tu ler sebabnya 1st wife still da best.tol tak?????

pizli.mw said...

betul tu cah.. pilih je.. kitaorg ni memang terbukti baik, adil and saksama.. wahahahahah...

Anonymous said...

kalau ler cah ni di bawah kategori ANDALUSIA kompon cah pertimbangkan...hahahhaha...

sekarang ni tak layan ler laki orang ni...(eksyen skit)..hak3

Anonymous said...

ooop!Soalan cepu mas..
Nak tumpang tanya..Adakah gambaq 2 ni mamu ecah?...
What ever pun...LIVE MUST GO ON

Anonymous said...

ye...dia laaaa J****n ituu....

Digitalite said...

eh... bukan maksud tambah pasangan maksudnya yg first tak best... tu yg banyak pompuan skang kene kikis mentality tuh...

sajer jer... memandangkan populasi pompuan skang nih banyak yg perlu 'diselamatkan' ...

Anonymous said...

ok..tak kisah kalau betol2 mampu...ni bulan2 pon isteri kena back up jugak.ada niat nak tambah lagi..ditujukan kepada umum yeeeeee...sat lagi dok terasa lebih pulakkkk...;P