Monday, February 06, 2012

Setahun Sekali

Nampaknya setahun sekali la aku update blog...Tak kisah pon...sebab tak da oang baca..sorang ja akan baca iaitu abang pizli. Ahaks..(itu trend gelak yang aku belajar dengan akak opis aku tau)..

Bertuah la Safee Sali dapat kontrak million-million(tetiba cerita pasal Safee Sali)...Bila aku nak dapat duit banyak tu..aku dah suruh mak aku doa depan Kaabah dah...masih ku sedar saat itu.."mak,tolong doa cek jadi jutawan ok"...ahaks (again)

Aku nak prank adik aku yang gatai amat2 baru 17 tahun dah letak status engaged dengan gf dia yang budget lawa dengan cara snap picture dari atas,buat mata halus.kadang mata buntang,mulot kecik (trend bebudak zaman ni)dan letak kat fb as profil picture..Tapi baru aku sedar aku dah ketinggalan jauh sebab budak2 sekarang dah tak cakap /menulis macam aku tulis ni haa....oank=orang,sayang=cyunx????..YARKSSSS

Sesiapa yang baca blog ni please doa saya kaya ok..bukan kaya harta je,kaya semuanyaaaa...ok???ahaksssss......

3 comments:

pizli.mw said...

Update je lah selalu, apa masalahnya? Hehehe..

Digitalite said...

Tahnya. Update la selalu. Since Pizli macam dah tanak berblog lagi.

SpiCe mY SPacE said...

ya la mohamad pizli tu dah tak mau berblog...aku tak dan nak blog..anak kacau..kadang2 laki kacau gak..ihiks