Wednesday, November 03, 2010

KOngsi

Ok..Aku kembali setelah dengan tiba-tiba saja macam ada banyak benda nak dibebel..Owh tak anyway sebab aku realize lately aku kuat berleter..so i have to do something to avoid my hubby get boring or Zulaikha Nur Ain (anakda yang dah pandai buat muka nakal)turn to ayah all the time when she grow up. Before all this effected my two lovely love love love better i prang prong prang kat sini.

But dont worry (siapa yang nak worry tu?ramai ke followers mak cik?????????)aku kat sini bukan nak berleter sahaja.Seperti yang tertera kat dahi blog aku ni yang aku nak berkongsi,so aku akan berkongsi (bukan kongsi suami eh). Well bila dah jadi mak mak ni rasa macam banyak benda nak cerita. Nak cerita kat member ofis takut lama-lama diorang jadi boring. Apa aku nak story ni? nak story pasal anak aku yang cute tu(mana tumpahnya kuah jika tidak ke dalam nasi), pasal breast feeding, pasal dunia,pasal akhirat, pasal boss yang tak best, pasal pemimpin yang terserlah kehipokritnya itu, pasal artis yang macam-macam hal,pasal nak cari income lebih, pasal biz belacan aku,dan lain-lain.

So ni perkongsian pertama:

Zulaikha Nur Ain

4 comments:

pizli.mw said...

Hah rajin2la update.. heheh..

SpiCe mY SPacE said...

InsyaAllah..(sebut macam mahiz zain nyanyi tu..sedap skit)

Digitalite said...

comey anak hang. mesti ikut rupa laki ni ;-p

SpiCe mY SPacE said...

tq...ikot aku la comei yang amat amat...kikiki